جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

1- همچو عکس رخ مهتاب که افتاده در آب در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست.

2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

9-

دوستی را از دریا بیاموز که برای در آغوش کشیدن ساحل آرام و قرار ندارد.موج اگر میدانست ساحل دستش را نمی گیرد هیچ وقت برای رسیدن به اون نفس نفس نمی زد.
هر گاه از غروب بی عاطفه دیگران رنجیدی لحظه ای را به یاد آر که همیشه به یاد توام.
وقتی مناجات می کنی فریاد نزن ! من برای شنیدن تو به فریاد تو نیاز ندارم!ولی تو برای شنیدن من به سکوت نیاز داری!
نمی دانم به آن که هست و دوستم دارد بیندیشم یا آن که نیست و دوستش دارم.
دوست خوب مثل رابطه بین دست و چشم می مونه وقتی دستت زخم می شه چشمت گریه می کنه و وقتی چشمت گریه می کنه دستت اشکت رو پاک می کنه.
واسه گلی خاک گلدون شو که اگه به خورشید هم رسید یادش باشه چطوری رسیده. درسته گل خوبه ولی ببین اون گل ارزش داره که خاکش بشی؟
تعدادی زیادی آدم در درون و بیرون زندگیت راه میرن اما تعداد کمی از اونا رد پاشون در قلبت می مونه.
مردن آن نیست که در خاک سیاه دفن شوم مردن آن است که از خاطر تو با همه خاطره ها محو شوم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد