جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

I am the man of constant sorrow

من مرد مصیبتهای دائمی هستم

I've seen trouble all my days

من باید هر روز شاهد بروز مشکلات باشم

I bid farewell to ol' Kentucky

به من امر شده تا با کنتاکی خداحافظی کنم

The place where I was born and raised

جایی که به دنیا اومدم و در آن بزرگ شدم

 

The place where he was born and raised

جایی که به دنیا اومده و در آن بزرگ شده


For six long years I've been in trouble

برای شش سال طولانی من توی مشکلات [غرق] بودم

No pleasure here on earth I've found

روی زمین هیچ چیز لذت بخشی پیدا نکردم

For in this world, I'm bound to ramble

تو این دنیا مقدر شده که من ولگرد باشم

I have no friends to help me now

هیچ دوستی ندارم تا اکنون به کمکم بیاید

 

He has no friends to help him now

هیچ دوستی نداره تا الان به کمکش بیاد

 

It's fair thee well, my old true lover

این خوشایند تو است، ای عشق قدیمی و راستین من

I never expect to see you again

من انتظار ندارم که بتوانیم بار دیگر تو را ببینم

For I'm bound to ride that Northern Railroad

چون برایم مقدر شده تا بر روی راه‌آهن شمالی برانم

Perhaps I'll die upon this train

احتمالاً [قرار است] روی همین قطار بمیرم

 

Perhaps he'll die upon this train

احتمالاً [قرار است] روی همین قطار بمیرد

 

You can bury me in some deep valley

می‌توانی مرا در دره‌ای عمیق دفن کنی

For many years where I may lay

جایی که بتوانیم سالها در آن بیارامم

And you may learn to love another

و تو هم یاد بگیری یکی دیگه رو دوست داشته باشی

While I am sleeping in my grave

[اونم] وقتی که من توی قبر خوابیدم

 

While he is sleeping in his grave

[اونم] وقتی که توی قبر خوابیده

 

Maybe your friends think I'm just a stranger

شاید دوستانت فکر می‌کنند من تنها یک غریبه‌ام

My face you never will see no more

[و] تو دیگر صورتم را نخواهی دید

But there is one promise that is given

اما قولی وجود دارد که داده شده است

I'll meet you on Gods golden shore

من تو را در ساحل طلایی خداوند ملاقات خواهم کرد

 

He'll meet you on God's golden shore

او تو را در ساحل طلایی خداوند ملاقات خواهد کرد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد