جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

چی بگم دفعه اول تو کوچه دیدمش گفت داداشی میای بازی کنیم؟

بعده اینکه بازیمون تموم شد گفتی تو بهترین داداشه دنیایی،

وقتی بزرگتر شدم به دانشگاه رفتم چشام همش اونو میدید

و میخواستم از ته قلبم بگم عاشقشم دوسش دارم

اما اون گفت تو بهترین دادشه

-------------------------------------------

دنیایی وقتی ازدواج کرد من ساقدوسش بودم بازم گفت

 تو بهترین دادشه دنیایی و وقتی مرد من زیره تابوتشو گرفتم

مطمئن بودم اگه میتونست حرف بزنه میگفت

 تو بهترین دادشه دنیایی چند وقت بعدی وقتی دفتره خاطراتشو خوندم دیدم

نوشته عاشقت بودم دوست داشتم اما میترسیدم بگم

برا همین میگفتم تو بهترین دادشه دنیایی

------------------------------------------

هرچه گشتم در این شهر نبود اهل دلی که بداند غم دلتنگی وتنهایی ما ...!

------------------------------------------

به دریا شکوه بردم از شب دشت، وز این عمری که تلخ تلخ بگذشت،

 به هر موجی که می گفتم غم خویش؛ سری میزد به سنگ و باز می گشت .!

------------------------------------------

هیچکس تنهایی ام را حس نکرد...لحظه های ویرانم را حس نکرد..

در تمام لحظه هایم هیچکس وسعت حیرانم را حس نکرد ...

آن که سامان غزلهایم از اوست بی سروسامانیم را حس نکرد چرا

-----------------------------------------

تا توانی رفع غم از خاطری غمناک کن

 در جهان گریاندن آسان است اشکی پاک کن 

 اونیکه یار تو بود اگه غمخوار تو بود

 قلبشو پس نمی داد دل به هر کس نمی داد

----------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد