جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

عشق و محبت دیگر خریداری ندارد. زندگی شده قصه ی همان مرد یخ فروشی که وقتی از او پرسیدند:فروختی؟ گفت:"نخریدند،تمام شد.." اس ام اس های عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 2 عشق از دوستی پرسید :تفاوت من و تو در چیست؟ دوستی گفت: من افراد را به سلامی آشنا می کنم ولی تو با نگاهی...... و من آنان را با دروغی جدا می کنم ولی تو با مرگ !!!! SMS عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 3 کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود ... اس ام اس های عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 4 تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو همین یک لحظه باقی است.. SMS عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 5 همیشه وقتی گریه می کنی، اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته .. اس ام اس های عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 6 جالب است در زندگی ، تنها کسانی ما را میرنجانند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند.. SMS عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 7 حکایت جالبی است که " فراموش شدگان"، " فراموش کنندگان" را هرگز " فراموش نمی کنند..!" اس ام اس های عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 8 دیروز خواب دیدم با یک دسته گل اومده بودی به دیدنم، با یک نگاه مهربون... همون نگاهی که سالها آرزو شو داشتم و از من دریغ می کردی، گریه کردی و گفتی دلت برام تنگ شده، ولی من فقط نگات کردم.. وقتی رفتی سنگ قبرم از اشکت خیس شده بود . . . . . SMS عاشقانه اس ام اس عاشقانه ی شماره ی 9
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد