جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

سه ستاره تقدیمت میکنم: یه ستاره پر بوسه که دلم بی تونپوسه، یه ستاره پرامیدواسه هرکی که تورودید، یه ستاره پررویاچه قشنگه باتودنیا.

 دوتا گل بگیر یک دستت، دوتا گل بگیر دست دیگت،  برو جلوی آینه. می دونی من گل وسطی رو بیشتر از همه دوست دارم!! 

احساس خوبیه وقتی یک نفر دلتنگت باشه، احساس بهتر اینه که یک نفر عاشقت باشه. اما بهترین احساس وقتیه که یک نفر هیچ وقت فراموشت نکنه

 هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را .هرگز نمی گیرد کسی درقلب من جای تورا.

 نخواهم گل که گل بی اعتبار است، تمام عمرگل فصل بهاراست، تورا خواهم من ازگلهای عالم، که عطر توهمیشه ماندگار است.

 ازدیارآشنایی پاکشیدن مشکل است / ازتوای آرام جانم، دل بریدن مشکل است. 

گویند دم مرگ توان دید تو را، ای کاش که هر دمم ، دم مرگ بود. 

کاش می شد بوسه بارانت کنم،جان عاشق را به قربانت کنم،ای که دور از من در قلب منی،باورکن که دنیای منی. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد