جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

شعر زیر را دنبال هم بخوانبد : (( میازار موری که دانه کش است که جان دارد و .. «
جانم به قربانت ولی حالا چرا .. عاقل کند کاری که باز .. آید به کنعان غم مخور
کلبه‌ی احزان شود روزی .. ز سر سنگ عقابی به هوا .. خواستن توانستن است...
..................................................................

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که  «
شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است
..................................................................

موقعی که خدا پنجره ی بهشتو باز کرد منو دید ازم پرسید امروز چه آرزویی داری؟؟ گفتم  «
خدایا همیشه مواظب اونی که الان داره این نوشته رو میخونه باش چون برام خیلی عزیزه
..................................................................

جبراییل مامور شد تا برود از حوا بپرسد که چرا از میوه ممنوعه خورده. حوا که نمی  «
توانست جواب دهد جبراییل را پیش آدم فرستاد.آدم که نمی توانست جواب دهد.لحظه مکث کرد چونکـ..سی را ندید پس با صدای بلند گفت حممممممممممممممممممممممممممممممید
..................................................................

خدا رو دوست دارم چون *آی دیش* همیشه روشنه خدا رو دوست دارم چون به همه  «
*پی ام ها* جواب میده خدا رو دوست دارم چون حرفای آدم رو *سند توآل* نمی کنه خدا رو دوست دارم چون هیچ کـ..سی رو *ایگنور* نمی کنه خدا رو دوست دارم چون، خداست
..................................................................

یه بسیجیه اکـ..س میخوره لباسشو میکنه تو شلوارش «
..................................................................

انسان با سه بوسه تکمیل می شود 1-بوسه مادر که با آن پا عرصه خاکی می گذاری 2-  «
بوسه عشق که یک عمر با ان زندگی می کنی 3- بوسه خاک که با ان پا به عرصه ابدیت می گذاری
..................................................................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد