جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

عشق گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت... به احساس گفتم: تا تورو  «
دارم تنها نیستم منو تنها گذاشت و رفت... به وفا گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم اونم
منو تنها گذاشت و رفت... ولی وقتی به تنهایی گفتم:تا تورو دارم تنها نیستم موندو هم
دم و مونسم شد
..................................................................
 
به یاد داشته باش : به خدایت نگو که چقدر مشکلاتت بزرگ است، به مشکلاتت بگو که  «
چقدر خدایت بزرگ است
..................................................................

خدا هیچوقت از تو سئوال نمی کنه که چه نوع ماشینی رو روندی؟ اما حتما از تو خواهد  «
پرسید که چند نفر رو که وسیله نداشتند به مقصد رسوندی؟
..................................................................

الو سلام منزل خداست؟ این منم مزاحمی که آشناست هزار دفعه این شماره را دلم  «
گرفته است ولی هنوز پشت خط در انتظار یک صداست شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است به ما که می رسد، حساب بنده هایتان جداست؟
..................................................................

به ترکه میگن: از مسافرت چی آوردی؟ ترکه میگه: تشریف «
..................................................................

اگه تونستی پر کلاغ ها رو سفید کنی برف رو سیاه کنی یه بوسه به آتش بزنی یه نفس  «
عمیق زیر آب بکشی اون موقع من می تونم تو رو فراموش کنم
..................................................................

من 15 تا تو را دوست دارم 7 بهشت 7 آسمان 1 دنیا «
..................................................................
 
نه!نرو!صبر کن قرارمان این نبود باید سکه بیندازیم اگر شیر آمد:تردید نکن که دوستت  «
دارم اگر خط آمد:مطمئن باش دوستدارت هستم .....صبر کن سکه بیندازیم اگر دوستت
نداشتم.....آن وقت برو
..................................................................
 
پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت بیچاره از این عشق سوختن آموخت فرق  «
منو پروانه در اینست پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت
..................................................................

نظرات 1 + ارسال نظر
oko.ir چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.oko.ir

خیلی جالب بود.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد