جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

اگر کسی برات اس ام اس خالی فرستاد ناراحت نشو بدون انقدر دوست داره که نمی دونه چی بگه.
وقتی عشقت تنهات گذاشت نگرانه خودت نباش که بدون چیکار کنی!

شرمنده دلت باش که بهت اطمینان کرد.
زندگی زیباست .زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست, آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد… آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش: من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم بود به امیدی که تو فانوس شب من باشی
 
زمستان بهانست برف از اسمون خسته می شه . پاییز بهانست برگ از درخت سیر می شه .
 
 اس ام اس بهانست دلم برات تنگ می شه
هیچکس نمی تونه به دلش یاد بده که نشکنه...
 
 ولی حداقل می تونه یادش بده که
 
وقتی شکست لبه تیزش دست اونی رو که شکستتش نبره.
دوستی یه حادثه و جدایی قانون است. بیا حادثه آفرین و قانون شکن باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد