جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

 کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش، نه آفتاب چون هر دوشون زود گذرند، پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی
زندگی مثل دیکته است هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم غافل از اینکه یه روز داد می زنند ورقه ها بالا ...
 دیروز یه دسته گل اومده بود به دیدنم با یک نگاه مهربون. همون که سالها آرزوشو داشتم و از من دریغ می کرد، گفت دلش خیلی برام تنگ شده، می خواستم اشکش را پاک کنم اما نتوانستم. اون رفت ولی سنگ قبرم خیس خیس بود!
 زندگی را دور بزن و آن گاه که بر بلندترین قله رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند

من پرستوی خزان دیده و خاموش توام حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست
دوستی من و تو دوستی شاخه و برگ است، و جدایی برگ از شاخه ، مرگ است

امشب دلم از امدنت سرشار است، فانوس به دست کوچه دیدار استف آن گونه تو را در انتظارم که اگر،این چشم بخوابد آن یکی بیدار است
 اگر دیدی دلی تنها نشسته، میان رنج غمها تک نشسته، نگو آن دل چرا تنها نشسته، بدان که دوریت آن را شکسته

سیب سرخی را به من بخشید و رفت، عاقبت بر عشق من خندید و رفت، اشک در چشمان سردم حلقه زد، بی مروت، گریه ام را دید و رفت

اگر عالم شود انگشتر ناب، تو بر انگشتر عالم نگینی

اگه دیدی دنیا برات مفهومی نداره، تحمل کن شاید خودت دنیای کسی باشی

نبودی بی تو پنهان گریه کردم، تو را دیدم و خندان گریه کردم، برای این که اشکهایم نبینی، نشستم زیر باران گریه کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد