جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

کوه باشی صخره هایت می شوم
اشک باشی دیدگانت می شوم
رود باشی چشمه سارت می شوم
دوست باشی دوست دارت می شوم

 

kooh bashi sakhre hayat mishavam
ashk bashi  dideganat mishavam
rood bashi cheshme sarat mishavam
doost bashi doost darat mishavam

 


نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ، الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی ، روی گلهای نرگس با یه مداد قرمز ، هزار دفعه نوشتم : زندگی بی تو هرگز !

 

noono paniro chai, gheseye ashenai
elahi yad nagiri hargez to bivafai
rooye gol haye narges , ba ye medade ghermez
hezar dafe neveshtam : zendegi bi to hargrez

 


سوزی که برف داره بارون نداره ، دردی که عاشق داره معشوق نداره ...

 

soozi ke barf dare baron nadare
dardi ke ashegh dare mashoogh nadare...

 

 

من به یادت حساب باز می کنم ، شکل ماهت را پس انداز می کنم

 


man be yadat hesab baz mikonam . shekle mahat ra pas andaz mikonam

 


هیچ وقت آرزو نکن توی دنیا جای کسی باشی چون اگه آرزوت براورده بشه جای خودت توی دنیا خیلی خالیه ...

 


hich vaght arezo nakon tooye donya jaye kasi bashi , chon age arezoot baravarde beshe jaye khodet tooye donya khalie

 


بی اجازه ی تو دفتر ۳۶۵ برگ جدیدتو دادم به خدا تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه!

 

bi ejazeye to daftare 365 barge jadideto dadam b ekhoda ta behtarin taghdiro barat naghashi kone

 

 

وقتی پیام نمیدم خیال نکن که بی خیال از تو و روزگارتم
تو فکرتم ، به یادتم ، زنده به انتظارتم ، اون جوری که تو فکرتم حس می کنم کنارتم !

 


vaghti payam nemidam khial nakon ke bi khial az to va roozegaretam
too fekretam , zende be entezaretam, oon joori ke too fekretam hes mikonam kenaretam

 

 

خیال می کردی قلب من تاب شکستن نداره منتظری بازم دلم پیش دلت کم بیاره مرام من تو عاشقی یکدلی و صداقته وقتی میگم نوکرتم این آخر رفاقته

 

khial mikardi ghalbe man tabe shkastan nadare, montazeri bazam dealm pish edelet kam biare
marame man too ashegi yek delio sedaghate
vaghti migam nokaretam in akhare refaghate

 


دل تو اولین روز بهار... دل من آخرین جمعه سال... و چه دورند و چه نزدیک به هم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد