جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

جوک سرگرمی...........

برای حمایت از وبلاگ بر روی لینک بالای وبلاگ کلیک کنید

اشعار حمید حیدری

من رسیدم:
من رسیدم به سرزمین سریر
یا که شاید به باغ فراخ ماجراجویی عشق
من رسیدم:
به بوی خیس تپیدن؛
به مشت خشک تلاطم؛
به عمق نرم رهایی؛
به وزن صوت دریدن.
من رسیدم...
من رسیدم:
به دور نمای ذکاوت؛
من رسیدم به شاخسار تنگ علامت؛
و رسیدم به لوح پاک فراغت.
عاقبت من به خود رسیدم

نظرات 4 + ارسال نظر
outlandish دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://outlandish-microcosm.blogsky.com

با درود
زیباست دوست عزیز زیباست
خرد نگهدارتان

دلشکسته دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

متشکرم از حضورت

فرزاد دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.nasimeazad.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبت عالیه ومطالبت خیلی قشنگ ودلنشینه موفق باشی وقت کردی یه سری به کلبه تنهایی منم بزن خوشحال میشم اگرم خواستی آپم کنی خبرم کن تا منم آپت کنم راستی نظر یادت نره [گل][گل][گل][گل][بدرود]

بهزاد سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:03 ق.ظ

وبلاگ خوبی دارید

با آرزوزی توفیق روز افزونبرای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد